fredag 28 december 2007

Tillbaka, för idag :)




Hej alla glada. Jag har tagit en semester ifrån bloggandet men jag kunde inte låta bli att skriva lite idag. Jag har haft ganska fullt upp även denna veckan . Träning morgon, kväll och träffa kompisar. Jag såg i Januari nummret av Elle, att den röda klänningen kommer tillbaka. Gissa då vem som hoppade av glädje?- jo jag, som ni alla vet så älskar jag klänningar och glädjen att just den röda kommer igen på visningarna är stor. I alla former, puffärm, släp oh vid kjol, jo allt funkar. Häftigt tycker jag!




En till nyhet är att det har kommit en jätte snygg hemside community som , om du registrerar di är jätte rolig. Jag det handlar mest om vattensporter men jag har lovat min vän att tipsa om den: www.simstart.se.




Det var allt för idag , men mer kommer när mitt lov är slut. Alltså den 7:e januari. Då kommer även en ny style på sidan . Pussar:*<3

Inga kommentarer: