söndag 2 december 2007

Julen.


Hej alla glada, jag vet att jag har varit askass på att uppdatera bloggen. Det är helt enkelt så att tiden finns inte. Plugg, träning och shopping, allt hinns inte med. Jag har sagt det innan men nu menar jag det, jag lovar att skärpa mig. Har kollat och det finns uppenbarligen många människor som fortfarande läser bloggen och när jag inte uppdaterar så kanske det inte är så kul, eller rättare sagt, det är inte roligt.

Men nu är det snart julafton och julen har kommit, men det känns inte som förr. Inte samma spännnande känsla för julen . Det är inte roligt , men tydligen är det så. Det kommer inte kännas som förr. Tråkigt? -ja men det är bara att vänja sig. Jag har ialla fall hittat känslan, men inte på det sättet som när man var liten. Ett annat sätt, kanske mer vuxet?-jag vet inte men förhoppningsvis så infinner sig den rätta känslan sig igen. Ju mer jag lyssnar på julmusik och ju mer julklappar jag köper så finner jag en liten julgnista, den är inte stor, men den finns här och komemr förhoppningsvis finnas kvar i mitt barnsliga ( ja, jag ser fortfarande på julkalendern) och glada hjärta.

Förbättringen kommer! jag lovar :*<3

Inga kommentarer: