lördag 15 december 2007

Lördag, ingen Julkänsla



Halihallå!, jag kunde inte uppdatera igår för datorn laggade men nu är jag igång igen. Trots all stress med skolan så har jag hunnit uppdatera bloggen ganska ofta (stolt). Idag så har jag haft luciaträning med min simning och så ska vi ha ett luciatåg imorgon. Känns lite konstigt eftersom lucia redan har varit , men jajaja, det funkar väl. På onsdag slutar skolan och på lördag nästa vecka åker jg upp till mina kära , släktingar i Östergötland. Ska bli fett kul!

Jag har nästan lite smått börja skriva om vårtrenderna men inte i stora drag. Jag har åter igen kollat runt lite och har hittat en trend som dyker upp i alla kreationer, jag måste säga att den verkar lite rolig och är nog ganska svåromtyckt men det är så sant som sagt. Clowntrenden. Alltså i korta drag- cirkusen kommer till stan. Kul men oväntat.

Den trettonde december hade nämligen alla de inte fullt så stora modehusen sina visningar för våren 2008.

På alla visningar återkom den lite "puffiga" clownstilen. Modehusen satsade på olika former av trenden, MiuMiu fastnade för stora mönster med mycket färger medans Victor & Rolf testade den lite mer enkla stilen. Men så sant som sagt är denna trenden otroligt het till våren! Det är nog inte så svårt att lista ut från vilket modehus bilderna kommer. De färgglada kommer från MiuMiu och de lite mer nedtonade ifrån Victor & Rolf!



Inga kommentarer: