torsdag 11 januari 2007

Rösta gärna på min blogg!

Först och främst vill jag berätta att det finns möjlighet att rösta på min blogg och det gör man genom att trycka på dom små ikonerna till vänster om texten, där det står bloggtoppen och blogrankers. Om ni trycker där så röstar ni och det skull jag bli glad om ni ville. Det var det, nu till nästa ämne:

Gud vad trött man blir på kalla, trista Sverige ibland. Regnet bara öser ner och aldrig blir det vår( jag vet att det typ är tre månader kvar, men ändå)
Vår, när man får ta fram sina nyinköpta vår skor och sina vita hotpants.
Men vill ni få lite vår känsla kolla in dessa outfitsen och längta er bort, bort från allt detta till våren eller till och med sommaren!


Härliga färger i Wunder kinds kollektion. Ovan: vår egen Caroline visar upp en underbara klänning.



Inga kommentarer: