söndag 16 november 2008

jösses

jösses, oh my god , det var ett tag sedan jag bloggade. Elelr väldigt länge sedan , jag känner att jag int riktigt hålelr det jag lovar när det gäller bloggen. Men det kommer väl i vågor antar jag. Det blir som det blir. Otroligt mycket i skolan och så. Jag måste klaga lite på svenska trendsättare, eller snarare de som tror att de kan sätta trender.
Jag ser varje fredag på idol, som faktiskt har varit ett av mina favoritprogram, men slutade faktiskt se på det när vår kära Lars åkte ut. Jag förstår inte riktigt vad stylisterna tänker ?
Kläderna på de flesta är ju förfärliga, även om det mestadels är snygga grejer så finns det ju brister som i alla program. De flesta kanske inte rikgtigt bryr sig ,men stylisterna borde ju veta lite vett eller ?
Snart är det jul och julstressen börjar komma och därför kommer jag mestadels köpa julklappar på internet i lugn och ro. Det mesta kommer nog ifrån eleven.se eller accessora.se , får väl se !

SE ya !

Inga kommentarer: