lördag 4 oktober 2008

I just haven´t got the time.


Mycket förändras, jag tillbringar dagarna i skolan och pluggar, kvällarna går åt plugg och de timmar som blir över går åt att se på Miami ink. Har inte hunnit uppdater, och det brukar bli så emellan åt men ni börjar väl vänja er ?

Jaja, kollade lite smått på Top Model och är fortfarande grinig över att det är fel person som vinner, jag har även kollat runt lite på den gamla Style för att hålla mig uppdaterad men hinner inte skriva om det jag läst. Jag må vara velig men nu slår det ju nästan allt, dagarna drar ihop sig och det är snart dax att välja , gymnasie. Ingen aning faktiskt , så som jag ändrar mig så kan det bli vad som helst. Jag har kommit på att jag vill bli stridspilot och fråga mig inte varför.

Lite smått och gott från modevärlden ska jag väl i alla fall kunna åstadkomma och förhoppningsvis så håller ni tålamodet uppe och fortsätter läsa.

Inga kommentarer: