tisdag 16 oktober 2007

Väskorna i kuvert



Äntligen fungerar mitt internet igen, så nu kan jag börja med det jag är bäst på, att blogga!

Jag vet att jag är tjatig men snart börjar juletiden och då kan man önska sig en massa saker och förhoppningsvis får man något av det, i helgen var jag på konfirmations träff och skulle läsa om gud. Jaja det var väl lärorikt och så men vi fick i uppgift att gå på 20 gudstjänster innan nästa sommar och alltså, hur ska man hinna det då?
Skolan , träning och bloggen. Ja allt måste hinnas med så det blir lätt stressigt, jag har inte ens hunnit öppna det ny nummret av Elle och det är förfärligt!
För att tänka på något annat så skriver jag om väskor, det gör mig glad, jag vet inte varför men det bara är så.
Den stora väsktrenden ar jag redan sagt och det är att det ska vara stilrent. Men en väska som aviker lite är ju kuvertväskan som är tidlös. Den är lika inne nu som för 60 år sedan. Man kan inte annat än älska den!
Stor som liten, det spelar ingen roll! Bara den är tunn och med en kant som går att vika över, alltså en kuvertväska!
Färgerna är allt från rosa till svart, som jag har sagt förrut allt handlar om att våga!


rosa väska ovan : Friis Company 399:-


Väska 249:- Wedins

Inga kommentarer: