torsdag 13 september 2007

Etnoflirten.



Etno är en ganska uppmärksammad trend men ändå inte använd av många människor. Etnot möter rocken. Det är stort. En bra och snygg trend för dom som verkligen bågar. Jag har ett illneonrosa nagellack. Det är ungeför så långt som jag vågar gå när det gäller att våga i kläder. Visst är det svårt att sticka ut, även om människor gör det ständigt så är det svårt att skilja sig från alla andra.


Därför har modevärldens slagit i hop 3 av dom svåraste modekollektionerna att bära till en. TechnoEtno. I technoetno trenden möter rave folklore och rock etnots flirtiga sida. Jag gillar den verkligen.


Du kan blanda ett par illrosa tights med ,en skinnjacka, en folklore mössa, ett par lovika vantar och några plastarmband. Alltås för den som vågar!




Tröjan ovan är från Rebecca Taylors höstkollektion och den kostar 4450:-

1 kommentar:

Dance On Cardboard sa...

Det är inte att sticka ut som är svårt, det är att passa in.

Don't say I'm wrong. Det är vad jag har försökt med så länge jag minns, tja... jag har ju inte direkt lyckats om man säger så?

//Tim, or whatever you like. Mandis.