tisdag 6 mars 2007

Moderesumè våren 2007



Hej alla glada! Jag sitter här och skriver medans regnet öser ner. Jag längtar sååå till våren och sommaren! Helgen har jag tillbringat på stan och shoppat för någon tusenlapp, mitt senaste fynd var en jätte söt gul klännning, den var lite kort men med ett par tights och ett par svarta tights så gjorde det susen. Så tillbaka till ämnet, Jag har sammanställt dom viktigaste Trenorden till i vår som du absolut borde kunna om du vill hänga med i modevärlden.





1. Neon, absolut en av dom största trenderna. Mixmatcha med olika färger så blir det ascoolt!


2. Romantik, absolut en av favorit trenderna just nu. Men spets och blommor kommer du långt!


3. 60-talet, med minimalismen som startpelare är det stort, med 60-tal!


4. Cheerleader/80-tal, är också stort men tyvärr inte frisyrerna. Kläderna med hotpantsen och det korta sportjackan, men då gäller det förstås att matcha perfekt!


5. Kvinnligt, det kvinnliga hänger fortfarande med, me försök tona ner det lite med skärp i midjan!



Inga kommentarer: